Доставка



До відділення «Нова пошта»

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дні.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

Доставка до Відділення «Нова пошта» здійснюється за тарифами Нової пошти, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару.


Доставка кур`єром «Нова пошта» на адресу

Терміни доставки курʼєром "Нова Пошта" 1 - 6 днів.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»

Доставка курʼєром «Нова пошта» здійснюється за тарифами Нової пошти, оплата вартості доставки здійснюється при отриманні товару. Безкоштовна доставка не розповсюджується на доставку курʼєром.


Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника або при доставці на адресу в присутності курʼєра. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.


Читайте також про умови отримання відправлень

ЩО МОЖНА ВІДПРАВИТИ В ПОШТОМАТ?!

- Документи, а також посилки до 20 кг фактичної ваги та розміром не більше 42х24х58 см.

- Лише повністю передплачені посилки (зручно оплатити послугу доставки ви можете в мобільному додатку «Нова Пошта»).

- Товари з оголошеною вартістю не більше, ніж 15000 грн


Укрпошта

До точок видачі «Rozetka»

Орієнтовні терміни доставки до точок видачі «Rozetka» 3 - 7 днів (можливі затримки).

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити орієнтовно дату отримання вашого замовлення чи статус посилки ви можете на сайті компанії «Rozetka Delivery»: https://rozetka.delivery/

Доставка до точок видачі «Розетка» здійснюється за тарифами компанії.


Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у точці видачі "Rozetka" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Rozetka". Компанія "Rozetka" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.


До відділення «Укрпошти»

Терміни доставки до відділення «Укрпошти» 3 - 14 дні.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Укрпошта»

Доставка до Відділення «Укрпошта» здійснюється за тарифами Укрпошти, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару.


Доставка кур`єром «Укрпошта» на адресу

Терміни доставки курʼєром «Укрпошти» 3 - 14 дні.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Укрпошта»

Доставка курʼєром «Укрпошта» здійснюється за тарифами Укрпошти, оплата вартості доставки здійснюється при отриманні товару. Безкоштовна доставка не розповсюджується на доставку курʼєром.


Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Укрпошта" в присутності співробітника або при доставці на адресу в присутності курʼєра.. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Укрпошта". Компанія "Укрпошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.


До відділення Meest Пошта

Терміни доставки до відділення «Meest Пошта» 1 - 7 днів.

Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Meest Пошта»

Доставка до Відділення «Meest Пошта» здійснюється за тарифами перевізника, оплата вартості доставки здійснюється на відділенні при отриманні товару.


Доставка кур`єром «Meest пошта» на адресу

Терміни доставки курʼєром "Meest Пошта" 1 - 6 днів.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Доставка курʼєром «Meest пошта» здійснюється за тарифами Meest пошти, оплата вартості доставки здійснюється при отриманні товару. Безкоштовна доставка не розповсюджується на доставку курʼєром.


Важливо!
Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується за повною вартістю. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Meest Пошта" в присутності співробітника. У разі неповного комплекту, недостачі товару необхідно скласти акт невідповідності. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Meest Пошта". Компанія "Meest Пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з вини компанії.

Зверніть увагу!

Терміни доставки вказані орієнтовно і носять лише ознайомчий характер.. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблене в поточний момент часу. Реальні терміни доставки розраховуються в момент обробки замовлення менеджером.

Замовляючи доставку товару кур'єрськими службами («Нова пошта», «Укрпошта», «Meest Пошта») - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

*Оплата рахунків, пов'язаних з доставкою товару здійснюється за рахунок Покупця.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося за тел: 093 993 3205.

Через напружену ситуацію у східному регіоні, тимчасово припинена доставка товарів в м. Донецк та м. Луганськ. Разом з тим сильно обмежена і затримується доставка по Луганській і Донецькій областях та інших тимчасово окупованих територіях.


* під безкоштовною доставкою мається на увазі безкоштовна доставка замовлень на суму від 2500 грн у відділення поштових операторів або у поштомат. Доставка курʼєром на адресу отримувача оплачується за тарифами перевізника отримувачем.

* деякі види доставок можуть бути недоступні для деяких категорій товарів. Доступні варіанти доставки Вашого замовлення будуть показані при оформленні замовлення.

‼️ Важливо ‼️

Просимо перевіряти товар на наявність механічних пошкоджень або неповну комплектацію одразу при отриманні.

В разі виникнення будь-яких проблем з посилкою зв'яжіться з нами для їх вирішення. Ви можете відмовитися від отримання такого товару і не оплачувати його вартість.

Ми не можемо гарантувати вирішення питання на Вашу користь, якщо ви не перевірите посилку при отриманні.