Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».

Для оформлення повернення звʼяжіться з нами у месенджерах Viber чи Telegram або ж зателефонуйте за номерами вказаними на сайті. Менеджер надасть всю необхідну інформацію для оформлення повернення замовлення.

Також у Вас є можливість оформити повернення на сайті. Для цього відкрийте Ваше замовлення у особистому кабінеті, та натисніть кнопку "Повернення товару" у вигляді стрілки "<". Після чого заповніть форму, вказавши причину повернення. Після оформлення повернення менеджер звʼяжеться, для уточнення деталей. 

Телефон: +38 (093) 993-32-05

Telegram: gadgetguys_store

Viber: +38 (093) 993-32-05

Повернення здійснюється транспортною компанією "Нова Пошта". Після підтвердження повернення менеджером надішліть товар у повній комплектації на відділення "Нової Пошти" за адресою:

Адреса повернення: с. Крюківщина, Бучанський район, Київська область, 08121, відділення №1
Телефон отримувача: 0939933205


Терміни повернення і обміну

Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості


Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві причини через які покупець може повернути або обміняти куплений ним товар:


1.   якщо товар не відповідає якості про яку заявляв виробник;

2.   якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.

Повернення здійснюється використовуючи транспортні послуги компанії "Нова Пошта". 


Повернення повинно бути належної якості, а саме: 


  1. товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п;
  2. товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  3. збережені всі ярлики і заводське маркування;
  4. товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Повернення відправлення можливо здійснити впродовж 14 днів з моменту отримання. 

Повернення здійснюється за рахунок Відправника. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.



Умови повернення товарів неналежної якості: 


Згідно статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:


- пропорційного зменшення ціни;

- безоплатного усунення недоліків товару;

- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту,


Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.


Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту info@gadgetguys.com.ua, або в мессенджері Viber/Telegram по номеру телефону +380939933205. 

Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають втіленню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.


Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. 

Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після отримання та перевірки продавцем товару.



Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.