Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
Куди надсилати повернення
- Перевізник: «Нова пошта»
- Адреса відділення: с. Крюківщина, Бучанський р-н, Київська обл., 08121, відділення №1
- Телефон отримувача: 093 993 3205
Терміни та витрати
- Термін повернення/обміну: до 14 днів з моменту отримання товару.
- Зворотна доставка: за домовленістю з менеджером (зазвичай за рахунок відправника).
- Повернення коштів: протягом до 3 роб. днів після отримання та перевірки товару продавцем.
Повернення товарів належної якості
Відповідно до ст. 9 Закону, покупець може повернути/обміняти товар, якщо він не підійшов або з інших причин, що не пов’язані з недоліками.
Умови приймання:
- товар не був у використанні, без слідів експлуатації (подряпини, сколи, потертості тощо);
- збережено повну комплектацію та фабричну упаковку;
- наявні всі ярлики та заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і споживчі властивості.
Товари неналежної якості
Згідно зі ст. 8 Закону, у межах гарантійного строку у разі виявлення недоліків покупець має право вимагати:
- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків або відшкодування витрат на їх усунення;
- у випадку недоліків, що не підлягають ремонту — заміни товару або повернення коштів.
Вимоги не підлягають задоволенню, якщо недоліки виникли внаслідок порушення правил користування чи зберігання. Споживач має право бути присутнім при перевірці якості товару.
Винятки з повернення
Згідно із Законом, продавець може відмовити в поверненні/обміні товарів належної якості, якщо вони входять до чинного Переліку непродовольчих товарів, що не підлягають поверненню та обміну.